Pojawił sie problem z zamówieniem?
Rozwiążmy go!
ZWROTY
Rozmyśliłaś/łeś się?
Nie ma sprawy - masz do tego pełne prawo!
Nie musisz też nam podawać przyczyny.
- zanim odeślesz paczkę - koniecznie napisz do nas
- na zwrot masz 14 dni od odbioru zamówienia
- w odesłanej paczce potrzebny będzie nam paragon lub nr faktury
- koszt dostawy pokrywasz Ty
(pamiętaj żeby dobrze zabezpieczyć paczkę bo odpowiadasz za jej dostarczenie) - zwrot uznajemy za dokonany w momencie odbioru przez nas przesyłki
- środki za zakupy zwrócimy w ciągu max 30 dni
(długo? bez obaw, to na wszelki wypadek gdybyśmy wszyscy akurat byli na długim urlopie) - pamiętaj że zwracane produkty muszą być bez śladów użytkowania, niezniszczone itp - czyli pełnowartościowe
- nie wysyłaj za pobraniem... bo wtedy nie odbierzemy paczki
REKLAMACJE
Towar wadliwy lub niezgodny z opisem?
Nie martw się - możesz go zareklamować!
- napisz do nas i opisz sytuację
(jeśli to możliwe to podeślij zdjęcia z widoczną wadą produktu) - potrzebny będzie dowód zakupu - paragon lub faktura
- reklamację rozpatrywać będziemy max do 14 dni od zgłoszenia mailowego
- kwestie konieczności odesłania produktu ustalimy w procesie reklamacyjnym
- przy uznanej reklamacji środki zwrócimy w ciągu max 30 dni
(długo? bez obaw, to na wszelki wypadek gdybyśmy wszyscy akurat byli na długim urlopie)
BRAKI
W paczce brakowało zamówionego produktu?
Napisz do nas i opisz sytuację
- czy na paragonie/fakturze jest brakujący towar?
- podaj nam numer zamówienia lub faktury
- czy preferujesz jakąś formę rozwiązania sytuacji:
zwrot środków, dosłanie towaru, rabat na zakupy...
Może coś innego? Razem coś wymyślimy :)
Jeśli masz pytania - zapraszamy do kontaktu :)