Miłego dnia!                                          Darmowa dostawa od 250 zł

Zwroty i reklamacje

Pojawił sie problem z zamówieniem?
Rozwiążmy go!


 

sklep@sonrisa.com.pl

 

 

ZWROTY
Rozmyśliłaś/łeś się?
Nie ma sprawy - masz do tego pełne prawo!
Nie musisz też nam podawać przyczyny.

 

  • zanim odeślesz paczkę - koniecznie napisz do nas
  • na zwrot masz 14 dni od odbioru zamówienia
  • w odesłanej paczce potrzebny będzie nam paragon lub nr faktury
  • koszt dostawy pokrywasz Ty
    (
    pamiętaj żeby dobrze zabezpieczyć paczkę bo odpowiadasz za jej dostarczenie)
  • zwrot uznajemy za dokonany w momencie odbioru przez nas przesyłki
  • środki za zakupy zwrócimy w ciągu max 30 dni
    (długo? bez obaw, to na wszelki wypadek gdybyśmy wszyscy akurat byli na długim urlopie)
  • pamiętaj że zwracane produkty muszą być bez śladów użytkowania, niezniszczone itp - czyli pełnowartościowe
  • nie wysyłaj za pobraniem... bo wtedy nie odbierzemy paczki

 

 

 

REKLAMACJE
Towar wadliwy lub niezgodny z opisem?
Nie martw się - możesz go zareklamować!

 

  • napisz do nas i opisz sytuację 
    (jeśli to możliwe to podeślij zdjęcia z widoczną wadą produktu)
  • potrzebny będzie dowód zakupu - paragon lub faktura
  • reklamację rozpatrywać będziemy max do 14 dni od zgłoszenia mailowego
  • kwestie konieczności odesłania produktu ustalimy w procesie reklamacyjnym
  • przy uznanej reklamacji środki zwrócimy w ciągu max 30 dni
    (długo? bez obaw, to na wszelki wypadek gdybyśmy wszyscy akurat byli na długim urlopie)

 

 

BRAKI
W paczce brakowało zamówionego produktu?
Napisz do nas i opisz sytuację

 

 

  • czy na paragonie/fakturze jest brakujący towar?
  • podaj nam numer zamówienia lub faktury
  • czy preferujesz jakąś formę rozwiązania sytuacji:
    zwrot środków, dosłanie towaru, rabat na zakupy... 
    Może coś innego? Razem coś wymyślimy :)

 

Jeśli masz pytania - zapraszamy do kontaktu :)

 

Sprawdź stan połączenia z internetem